LLOC DEL CRIM, EL

Quinze històries que van commoure Catalunya

Autor: PORTA, CARLES

Sección: C. SOCIALES - Periodismo

LLOC DEL CRIM, EL

LLOC DEL CRIM, EL

24,90€ IVA INCLUIDO

Editorial:
LA CAMPANA
Publicación:
01/11/2025
Colección:
(CAT).DIVULGACIO
Ver ficha completa

DISPONIBLE

Recogida en librería GRATIS

Añadir a la cesta

Sinopsis

El millor true crime en català. El lloc del crim aplega quinze històries que van sacsejar les vides de les víctimes i dels seus entorns a pobles i ciutats de Catalunya en les darreres dècades. Van ser publicades originalment en altres volums de Crims: Tot el que llegireu és real (2020), Llum a la foscor (2022) i Pecats capitals (2023). …

El millor true crime en català.

El lloc del crim aplega quinze històries que van sacsejar les vides de les víctimes i dels seus entorns a pobles i ciutats de Catalunya en les darreres dècades. Van ser publicades originalment en altres volums de Crims: Tot el que llegireu és real (2020), Llum a la foscor (2022) i Pecats capitals (2023).

Llegint-les, descobrim la fragilitat de les nostres existències i com, a qualsevol indret del país, de Figueres a Alcanar, de Lleida a Lloret, pot tenir lloc un drama: des del crim de la nit de carnaval a Ulldecona fins al robatori dels germans Òrrit, des de la bala fantasma de Can Morgat fins a la llauna de Coca-Cola d'Alcanar.

Cinc anys després de la primera publicació dels relats de Crims, convertits en un fenomen editorial que ha captivat milers de lectors, aquesta edició permet reviure unes històries construïdes amb ritme narratiu, amb rigor periodístic i amb respecte cap a les víctimes. Són l'exemple del millor true crime en català.

Leer más

Más libros de PORTA, CARLES

Todos los libros de PORTA, CARLES

Más información del libro

LLOC DEL CRIM, EL

Editorial:
LA CAMPANA
Fecha Publicación:
Formato:
Normal tapa dura (libros)
ISBN:
979-13-87564-04-9
EAN:
9791387564049
Nº páginas:
554
Colección:
(CAT).DIVULGACIO
Lengua:
CATALAN
Alto:
23 mm
Ancho:
15 mm
Sección:
C. SOCIALES
Sub-Sección:
Periodismo

CARLES PORTA(Vila-sana, Pla dUrgell, 1963) és periodista, productor, director, guionista i escriptor. Es va iniciar al periodisme al diari Segre i el 1990 va entrar a TV3, on va ser reporter dels serveis informatius i de 30 Minuts, programa en què es va emetre el documental «Tor, la muntanya maleïda» (1997). La publicació de Tor. Tretze cases i tres morts (2005) va ser un veritable fenomen editorial i el llibre i lautor es van convertir en referents periodístics del true crime. El 2024, es va estrenar la sèrie Tor (3Cat) i es va publicar Tor. Foc encès, un relat personal de lautor sobre un cas al qual ha dedicat més de vint-i-cinc anys de la seva vida.

També és autor de Fago. Si et diuen que el teu germà és un assassí (2012), que va rebre el premi Huertas Claveria Li deien pare (2016), premi Godó de Reporterisme i Assaig Periodístic, i La farmacèutica: 492 dies segrestada (2021), entre altres llibres.

Carles Porta ha assolit un èxit de públic sense precedents gràcies als seus pòdcasts i al programa Crims de Catalunya Ràdio i TV3. Lany 2021 va ser guardonat amb el Premi Ondas al Millor Programa de Ràdio i amb el Premi Nacional de Comunicació. El 2023 es va iniciar lemissió de Luz en la oscuridad (Movistar Plus+).

Els llibres «Crims amb Carles Porta» recullen les millors històries reals narrades per lautor i el seu equip: Tot el que llegireu és real (2020), Llum a la foscor (2022), La noia de Portbou (2022) amb Anna Punsí i Marta Freixanet, Pecats capitals (2023) i Lhora de la veritat (2025).

Otros libros en C. SOCIALES

También te pueden interesar